Tunkuakos
tänne
Tästä kun uskoin
Kirjoittaja piirin
sivustolle
vartavasten
puheenjohtaja
runopalstan
perusti
temmellyskentäksi
runovaarin
Yksinäisenä
katkerana
unohdettuna luulin
Täällähän minä
voin paiskoa kuraa
rapaa...
toisten niskaan
mielin määrin
Hymy huulin

Kyllähän minä
joskus jostakin
jonkun sivulauseesta
kuulin
Katselivat pitkin
nenänvarttaan
Yli silmälasiensa
sangan
Mutt mitäs minä
Minua ei vaieta
mulkoilemalla
Vähintään on
sihdattava läpi
haulikon hahlon

Eiväthän he
siellä voineet
Kun minä paljon ja
vain runoilemalla
Siinäs sen näette
Kun minä olen
nopea ja sitkas
Siirtynyt on sinne

Sen kun vielä
oppisivat
Lopettaisivat
kirjoittamisesta
puhumisen......
Antaisivat luovasti
koneensa käydä
Painotuotteisiinsa
löytäisivät
pienempiä asioita
Käyttäisivät sitä
paljon nykyistä
isompaa fonttia
sanantaitajia
muitakin.....
Tyhjinä ammottavat
suorasanaisten
taiteellisten palstat