Ettehän te sitä
voineet tietää
Muodostitteko
kuulopuheista
mielipiteenne
Roisto se on
sellainen mies
Levästi päästelee
saalistus puheita
hampaaton suustaan

Puhuivat paikalliset
rivaalit
purkivat isosti
pettymystään
Sen oven takana
samalla käytävällä
toistenkin näin
koputtelevan
Mutt aukeavan
sen vain näin
Taikasanat osaavalle
Sesam aukene !!!!
Vain itselleni
kutsun kuulin

Eihän me paljoakaan
puheita pidemmälle
Hänhän oli vaan
niin arka estelemään
herkkä hipiäinen
Jostakin ilmestyi
suuri mustelma
silkoiseen kaulaansa
Puhuivat toiset
tytöstä käytävällä
Kuiskuttelivat keskenään
Kukas mokoma se
Oliskohan ollut.....
itse herra Huu

Minä vain makuaan
nieleksin mielessäni
Noinkos lähellä
minä näin nälkäisenä
vielä olen kannibaalia
ihmissyöjää
Puhuttelisivat edes
etunimeltä kateelliset
Enhän minä enään
puremaan kaulaan
ketään pysty....
Minulla kun on
hampaaton suu