Annan anteeksi

kuluneen heille

jotka ovat

Tahi mielellään

olisivat minua

vastaan rikkoneet

Annan anteeksi

tekemisensä heille

jotka........

Hienotunteisina ovat

selkänsä kääntäneet

Malttaneet olla minua

julkisesti loukkaamatta

 

Mitä väliä on silllä

Mitä sanoneet ovat

Tyhmästi lausuneet

väärin

suuressa kateudessaan

Kyllä minä ne

Enhän minä noita

lapsenlapsianikaan

tehdyistä  toru

Itsekin saan niistä

hyvän mielen

Korjaan jäljet

En vanhemmilleen puhu

Sitä minä sanon

elämän opetukseksi

 

Annan anteeksi myös

itselleni

Niin moni asia

johan halukkaasti ennen

Kävellyt on pois

kokemattomana

niskojaan nakellen

Annan itselleni anteeksi

Anteeksi annan myös

anteeksi antamattomille

 

Mutt sen minä nyt

Kaiken....

tämän jälkeen tiedän

Paljon pienemmällä

taakalta elämätön

edessäni oleva

Leveästi hymyten

Uuteen Vuoteen siirryn