Kertynyt ei
Löytynyt
riiittävän montaa
kirjottamisen
harrastajaa
Saatu ei kokoon
sellaista ryhmää
Että olisimme
kirjoittamista
voineet harrastaa
 
Olis ollut kuusi
innokasta
Kahta jäi vajaaks
Sanoivat ettei
niin harvoille
voi kurssia pitää
Enemmän oli
vetivät paremmin väkeä
Itämaiset
taistelulajit kiinnostivat
vanhuksia
 
Enhän minä......
sellaisia voinut
Rutisseet ovat
harjoitellessani aina
langan laihojen
hauraat luut
Aina on joku
treenien jälkeen
happivajetta
pahoin potenut
 
Minä kun olen
tatamille sen
selälleen
paiskannut
Antanut lihojeni
koko painollaan
ympärilleen
kietoutua
Odottamaan olen
kauhuissani jäänyt
Aikookos hän
ollenkaan antautua
 
 

Kertynyt ei
Löytynyt
riiittävän montaa
kirjottamisen
harrastajaa
Saatu ei kokoon
sellaista ryhmää
Että olisimme
kirjoittamista
voineet harrastaa
 
Olis ollut kuusi
innokasta
Kahta jäi vajaaks
Sanoivat ettei
niin harvoille
voi kurssia pitää
Enemmän oli
vetivät paremmin väkeä
Itämaiset
taistelulajit kiinnostivat
vanhuksia
 
Enhän minä......
sellaisia voinut
Rutisseet ovat
harjoitellessani aina
langan laihojen
hauraat luut
Aina on joku
treenien jälkeen
happivajetta
pahoin potenut
 
Minä kun olen
tatamille sen
selälleen
paiskannut
Antanut lihojeni
koko painollaan
ympärilleen
kietoutua
Odottamaan olen
kauhuissani jäänyt
Aikookos hän
ollenkaan antautua