Lopunko ikäänsä
vaarin pitäis
tehdä katumusta
Mieletöntä jatkaa
itsensä
pieksämistä
Mutt se kun näyttää
olevan konsteistani
kaikkein helpoin
ja toimivin

Saman moista jos
vaari jostain
toisesta.....
vanhasta miehestä
Ja meitähän on
Saattais se poikia
vastalauseiden
rankan vyöryn
Täyttyis kotonani
postiluukkuni
alusta
Haastekirjeistä

Mutt sen olen tässä
Mitä ilkeämmin
itsestäni
Kerron tarinaa
vanhasta romusta
Käyttö arvoa ei
minkään moista
ole mulla.....
Vain se että pysyy kynä
höperehtivän kädessä
Se pitää vanhan
haamun hengissä

Lopun ikäni olen
valmis itseäni
pieksämään
Kaikkein salatuimmat
syntiset ajatukseni
julkeasti
puoli julkisiksi
Siinä saa itse kukin
kokemaansa
minun kokemuksiini
rinnastaa
Lyödä yhteen tai
kahteen rintaansa
Enhän minä
Hepäs sitä viettävätkin
pikku sieluiset
Ahdasta elämää