En minä enään
niitä kaikkia
antamiani
lupauksina
muista
Mutt sen mä
sanon
Ensin hoidan
omat asiat
Sitten vasta toisten
vastahakoisten

En minä ymmärrä
Ennen olin kamu
heidänkin
kanssaan
Kaupaksi kävin
kelpasin halvalla
Leningradissa ja
Tallinnassa menin
hyvin kaupaksi
Kapakasta taksi
matkan maksoin
Toompean mäelle

Halpaa oli aulista
ja edullista
Kovaa valuuttaa oli
dollari tai Suomen
markka.......
Sitten se mokoma
Sosialistien Onnela
kaatui nurin meni
Virokin itsenäistyi
Muuttuneet on
yhteiskunnat
Hävinneet on
suhteista .......
solidaarisuus ja
myötätunto

Vei meitä neljää
miestä idän matkat
Tallinnaan ja
Pietariin tehtiin
ostos matkat
Minä olin ainut kun
en päätynyt sikäläisiin
Minä olin ainut
joka huoneeseensa
yökerhon baarista
Minä olin viikonkin
päästä niin onnellinen
mutt riivatun kipeä
pirusti nolotti
Helvetin sairas