Nyt sen taas
tiedän ettei
Kestä mulla
henkinen kantti
Apteekissa kävin
Siellä sen sitten
Miksen sinne
mielelläni mene
Koskaan
maanantaisin
aamusta käy
Keskikadun
Apteekissa

Eihän mun olis
tänään ollut
sittenkään
ihän pakko
Vielä niitä löytyi
lähtiessäni liki
kuukauden tarve
kirjahyllyltä
Mutt kun olin jo
viestinyt emännälle
tarpeestani ja
tupakatkin loppu

Kyllä se otti
vaaria päästä
mokomakin
asiakkaiden
pallottelu
Hetken päästä
puolet pakarasta
ikkunalaudalle
Se oli sellaisten
kookkaiden miesten

suosikki paikka
Ei siellä kärppinä
kohkanneet
Tunnin minä siinä
Kylläpäs ne lisääntyivät
Verenpaine
lääkkeen tarve

Sainhan ne lopulta
Ulos minä
siitä hopulla
Sytytin viimeisen
Marlboroni
Kävelin röyhytellen
Sokokselle
Viisi kassaa oli siellä
kahdestakymmenestä
toiminnassa
Jokaisella sellainen
armotton jono
Tuonnekon minä
Tottakai kun minulta
oli Marlborot loppu
Pieniä asioita
Mutt minulle tuo
Oli kolmen tunnin
juttu.....Perskutti !!!