Kyllähän minä
Minä tämän
lopun tästä
Älkäähän nyt
rauhoittukaa
häslääminen
tyyten lakatkaa

Enköhän minä
Kyllä kait
minä tästä
Lakkas vaan taas
tämä kone
jumalauta
toimimasta

No eihän tästä
Ei mitään vahinkoa
vain pientä

huolta
omasta mielestä
Senlaisesta
pienen pienestä
turhautumista

Kukas näistä
Itselleni nämä
kuka tietäis
ovat tärkeitä
Kyseessä lienee
Luopumisreaktio
epämääräisyydestä
Minä voin vielä
näyttää totiselta
mut pirun tarkalta

Ennen aina tarkoin
vartioin tuota
virkapalliani
Ettei kukaan edes
aikansa kuluks
laskeskelis aamujani
Kaiken sen johon
ei riittäneet

omat voimani
toisilla teetin

Kyllähän ne sitten
lopun tästä
Koneenikin lakkasi
toimimasta
Kyllähän minä taas
senkin tiedän
Korjaillaan taas
ensi viikolla tai
seuraavalla
Ellen koko ajan
viasta valittais
Epäilys mieleeni
etteivät ollenkaan