Kyllikseni olen
Porittarista
noista saannut
Arviostani
arvostelun
Minä kun vain
hyvässä
tarkoituksessa
ehdottelin
tyylin muutosta
yhdelle heistä

Kritiikin kritiikistä
minä.....
Ymmärtämättömiä
pysyvästi väistän
tänne....
En väitä ettenkö
kovaa kestäis
asiasanaa....
Mutt kritiikki
kritiikin kritiikista
Se on turhaa
turhautumisen
purkamista....

Kyllikseni olen saanut
yksisilmäisistä
porittarista
kykloopeista
Heillä kun ei ajatus
kohtaa edes
mastoon sidotun
Odysseuksen kanssa
Kun eivät sitä
sydänverellä
kirjoittamaani
ensilukemalla

Ryhtyivät kuin
hyökkäykseen
aatteelliset kanat
houkat haukat
Tässä minä taas
täst edes omalla
puolueettomalla
sivustolla jolla jo
olen vuosikymmenen
Vapaana eläkeläis
järjestön puolueellisista
Eläkeliiton jäsenten
rasitteista
Irroitan Odysseuksen
aatteen pakkopaidasta
ja mastosta