Ajattelemattomasti
ei minun enään
pitäis.....
Harkitsematta panna
toisten hyviä
ideoita....
naurun alaiseks
Korjattavia suhteita
on mulle
siten tullut
Kun ulostanut olen
en ensiksi
mieleeni tullee

Ajattelemattomasti
ei pitäis omiakaan
erinomaisia....
ajatuksia ideoita
Korjata paikata pitää
omia ja toisten
vääriä tapoja
Osoitella sormella
vanhoja naisia
oman käden oikedella

Etuilijoille...
minä joka kaiken
vuoronumerollani
säntillisesti
Heitä minä ensin
pahasti katson
sillä silmällä
Sitten minä käännän
peukaloni alas
Kysäisen hältä
milläs oikeudella
sinä ryntäät
suoraan palveltavaks
Minä kun odotellut
vuoronumeroa olen
Loisinut täällä jo
kokonaisen tunnin

Ajattelemattomasti
omilla asioillaan
tämä terveyskeskuksen
Tippa iita......
Tulla leuhottaa
tuosta sivu ovesta
Suoraan ryntää
tuonne josta
minunkin pitäis
tarpeeni vuorollani

Jäävät vielä juoruamaan
keskenänsä
jonnin joutavat
jonnin joutavista
Eihän tätä aikaa
minullakaan ole
toisten tuhlattavaksi
Loppuu se kohta
onnekkaiden tunti
lähibaarissa
Ellen siellä viimeistään
vartin päästä
Maksamaan joudun
päivittäisestä oluestani
tupla hinnan