Ennen sitä syntiin
lankeemistamme
Yksi ainoa
toive oli mulla
Olisipas tulisipas
vallitsisipas
täällä aina kesä
Lämpimiä ne
Aataminkin asussa
sen aikaiset

Ennen tätä
Yksi ainoa oli
toivomus mulla
Olisipa aina
lämmintä ja kesä
Läksyt ei
mieltäni painais
Vanhentuneita
kirkon uudet opit
Minuahan ei
täältä karkoiteta
Täällä on aina kesä

Sitten kun minä
sen huomasin
Ettei miehen ole
yksin hyvä
Eevan kävin
ryöstämässä
seurakseni Eedeniin
Kyllähän me....

Mutt miten paljon
paremmin .....
Olisimme ilman
kymmentä käskyään
viihtyneet....

Meille kun se olis
hyvin kelvannut se
ensimmäinen
ennen Lutherin sen
mokoman....
saksalaismunkin
asioihimme
sekantumista
Jo Mooseksen kirjoista
Lisääntykää ja
täyttäkää maa

Ennen sitä kuin
kunnolla ehdimme
riitaantua
paratiisissamme
Minä olin jo
tappanut sen käärmeen
hyvän ja pahan
tahdonuusta
Polkenut jalkoihini
monta monta
mustaa kyytä

Nyt kun me sopeutuen
olemme viisi
vuosikymmentä
Kyytön on paratiisimme
Lämmitetään
leppeäksi
rantasaunamme
Hyvän ja pahantahdon
puusta tehdyllä
pilkkeellä