Kuinka hyvä minä
voisinkaan olla
Anteliaisuus
sehän ei vain
lahjattomien lahjonta
tapoihini kuulu
Toinenkin riesa
paha sisu ja
periksi antamattomuus
on siunaantunut mulle
Kyllähän minä
tämmöisenäkin
Kaikkea hyvää
osakseni saanut

Kuinka hyvä minusta
voisikaan tulla
Kehumalla voisin

kannustamaan.....
ryhtyä tätä
lähipiiriä
meidän tiimiä
Mutt sen muistan
miten isomummi
Varoitteli minua
valheen lyhyistä
jäljistä

Mokoma jumalinen
Miksi hän.......
rehellistä minusta
Puheistansa
vastuullista yritti
Hiljaisen
vaitonaisen teki
syntyjään eläväisestä

iloisesta ja
vilkkaasta

Kait minun pitäis
kiitollisuuttani
osoittaa hälle
Onhan niistä opeistaan
,,,,,,,,,,, hyötyäkin ollut
Niin ja henkenikin
olen joskus säilyttänyt
Kun olen tyynenä
kaikesta näkemästäni
tyystin vaiennut
,,,,,,,,
Silloin ei kukaan
niillä kulmilla....
Laineen Ponkalle
sanaakaan siitä
Vesipullon myyjän
hengettömäks
pistäneestä