Aina sitä pitää
Täytyy varautua
siihen että
Otettuaan
oikeassa paikassa
oikeaan aikaan
oikeaan asiaan
oikealla tavalla
kantaa
Vastaamaan voin
joutua
Vääristä puheista

Aina minun täytyy
varautua etten
vastuuseen joudu
harhauttamisesta
väärästä valasta
Kun ja jos hän
kysyy mitä sanomallas
tarkoitat.....
Mielees koeta se
Että tarkoititko
Piditkös vain
jahtipuhetta
Vaiko vain niinkuin
useimmilta
Maanittelemalla

Ettei vain olis tarvetta
sanoa mulla
Oltiin niin onnekkaasti
humalassa.....
En minä Enhän minä
En minä muista
Humalassani oli
hyvä syy kaihtaa
kaikkea sen mukanaan
tuomaa vastuuta
Silloin siitä sovitusta
harvemmin juristeille
ratkottavaa riitaa

Pidä kuitenkin
siitä huoli
Ettet sano asiasta
keskeneräisestä
viimeistä sanaa
Ett pyydä lisää
Ett esitä julkisuudessa
kohtuuttomia
vaatimuksia
Vielä puolet on noista
mulla kokematta
Lappeenrannan
julkisista
venäläisistä tasokkaista
PR-naisista