Kaikki on
vanhalle
miehelle
voitot ahnaalle
varattu
Paremmuuttas
ei hevin
kukaan haasta
Vain nurkan
takana
Siloinkin
nyrkissä oleva
Kyllikki
on taskussaan
Että se taas
kehtasikin
vanha haaska

Kaikki on
vanhalle
miehelle
voitot säästössä
Huonoon
muistiinsa
varattu
Halvalla saa ja
vähällä pääsee
Kun vain
oikeat kultaa
väärät muistot

Kaikki on
vanhalle
miehelle varattu
Uteli minulta äsken
tuttu pappi
taivas osasta
Sanoin siitä hälle
Täällä minä jo
elänyt olen
iloisesti mukavasti
ja hyvin
Älä ole huolissasi
Laittavat mulle
kielen alle lantin
Ison shekin
ruumispaidan taskuun

Esi rukouksia
varmasti
latelevat puolestani
Viimeistään
siinä vaiheessa
minä tammiarkussa
kuumaan uuniin
En voi sukuani
moittien katsoa
Mutt jotainhan
minulla pitää olla
Styx virran lautturille
Mutt miks niin
helvetin ison ja
painavan kiven
uurnani päälle