Minulla ei ole
mitään virkaa
Tekemisilläni
ei ole merkitystä
Sanomiseni vain
vääriä käsityksiä
viite ryhmässäni
Minä kun en
edusta kun
omia ajatuksiani
Turhautunut
olen tarpeeton
Minulla ei ole
Minua ei kutsuta
mihinkään
Minulla ei ole
mitään virkaa

Minulla ei ole
mitään virkaa
Virka-asussani
ei ole ainoatakaan
arvon merkkiä
Nimeäni ei löydy
kuin alueellista
teollista kehittämistä
vastustavista
eläkeläisten listoista
Minä olen ja elän
Mutta ajauksillani
ei ole minkään
laista virkaa

Aina aitten kun
pohtivat
Kukas sen viimeksi
tekikään
Miten ja millä
tuloksella
Sitten ne taas
keksivät minut
Eihän sillä ole
ei mitään asemaa
ei virkaa

Mutt jos laitamme sen
jotakin tekemään
Kyllähän se sen
Mutt miten on
ylpeän oloinen
Sanoo juoksevansa
toimeksi saavansa
perästä
Ei mitään turhaa
lätinää ja lässytystä
Vain ja ainoastaan
Ne kovimmat ......
asiat edellä
Onhan se vähän viraton
Mutt herra paratkoon
miten tarpeellinen