Uudistumisen
vuoksi
Tärkeäin asiain
edistämiseksi
Kaikkien pitää
Henkisesti
vallan kahvassa
kangistuneiden
mieleltään pitää
uudistua
Kaikki asiat.....
kun muuttuu
haastavammiksi
Ilman noita pitkiä
kiinnityksiä

Uudistamisen
vuoksi kaikki
Sanottiin irti
hyvin osaavat
Halvemmalla
saatiin nuorempia

Millä sitä muuten
ihmisarvoa
vois mitata

Innostunein tulee
Vaikka palkatta
innostavaan työhön
Ainakin vähimmällä
rahalla

Uudistumiseni
vuoksi
Minä elämäni
entinen
suurkuluttaja
Kateina kolleegat
sen että minä olin
tuntipalkaltani
kaikkein halvin
Sitä minä takuulla
olin siinä talossa

Uudistumiseni
myötä....
Sanoivat että
liian hyvin tein
päivätyöni
Aina olin aamusta
iltaan
Laiskoille piiskana
työpaikalla
Moittivat hankalaksi

Sinä kun itseäsikin
aina ruoskit
Mitä kaikkea teet
uudistumisesi
vuoksi
Mikset koskaan
ketään kiitä
kehumallat edes
Et edes itseäsi
Sinä olet kiittämätön