Sen olen tässä
vain vanhentunut
vuotten saatossa
Sen olen tässä
vain sitkistynyt
Muuttunut pahan
sisuisemmaksi
Vuosien mukanaan
tuoman uskon
kohtuulliseen
oman edun
tavoitteluun....
Omasta puolestani
sen etten,,,,
oman käden oikeutta
En sen enempää
kuin toisetkaan
Jos minun laittomista
ansioista,,,
Siitähän vain
maine kasvaa,,,,

Miten sitä tuhlailin
kaupungin turhautuneiden
virkamiesten
upeiden yleensä
kolmansien
vaimojen kanssa
Minulla kun ei firmassa
suhdetoiminta rahoille
käytön ylärajaa

Ajatelkaa miten
hienolta kun,,,,
satasen seteleitä
molempien muhkeiden
reisiensä sisä että
ulkopinnoille
Muutama viisisatanen
minulla oli
matkassani
sitä varten...
Niitä minä liimailin
taistelutantereensa
karheikkoon
Mutt siellä sitä jos
mailakesti
Eikä putteri ollut
lopen nuutunut
väsynyt
loppuun kulunut.

Runoilu on taidetta
Muusan pito on
moraalitonta
Mutta molemmin
puolista on hupi siitä
Kaikenmoista
niin pienestä ja
terhakasta
Runoilu on ainakin
vaarin.....
kohdalla ajan kulu
Mitähän jos jättäis
myöhäisimmäksi
aikaisemman
kotiin paluun