Mitään minä
en ole niin
vakavasti
katunut
Mitään minä
en ole niin
palavasti
halunnut
Jalkojeni väliin
välineen jota
rehellisesti
omakseni

Olenhan minä
niitä
Voimieni päivinä
monen moisia
useamman laisia
jalkojeni välissä
Tangon alta tai
tangon päältä
Olen minä niillä
huristellut
polkenut rajusti

Olen minä niin
monasti
hammasta purrut
Pidellyt kipeytyneistä
pusseista
Mutt sellaista se on
kun lipeää jalka
miestenpyörän
polkimelta
polkimelta
Polkija on ollut
liian pieni kokoinen

Mistään en ole niin
vakavasti tehnyt
pidättäytymisestä
pitävää päätöstä
Tästä kerrasta
eteenpäin
Istun tukevasti
satulassa
Pidän jalkani noilla
polkimilla

En mitään sellaita
Vaarallista
kipeästi satuttavaa
En mitään sellaita
Ettei pääse urkuri
soittelemaan
nuorelle miehelle...
Pyrkijällä ajaneella
pyrkyrille.....
Nyt saatettavalle