En tunge sekaan
kun ei pidetä
En mene
kutsumattomana
En tunge
ahtaaseen väliin
palastakaan
itsestäni.....
Jos kysytään
Mitä mieltä olen
Toisaalle jos on
minulla jotain
sanottavaa

Kerron selitän
ja perustelen
Harkittu murha
Olisikos se tuota
intohimorikosta
siistimpi ja
tuskattomampi

En tunge ruiskulla
myrkkyä häneen
En pillereitä sekoita
keitettyyn veteen
Poikki en sahaa
puolaa porras puusta
Vioita en fiksusti
sähkölaitteita
Katkaise en
autostaan jarruletkuja

Minä otan hanskat
pois käsistäni
Tartun sitä perkelettä
lutkusta
Kyllähän se alkuun
vähän vikisi ja
vastusteli
Mutt antoi periks
havaittuaan turhaks
vastaan pyristelyn
Minä vain sen ...
pakollisen
Jättämättä edes
mustelmia

Minähän en
kutsumatta
Minä en kostamatta
huomiotta jättämistä
Poissa on....
viimeinen kuva
tajunnastaan
Pirullisesti
hymyilevä vanha
harmaa partainen
seisova silmäinen
aika mies
Miten siltä nyt
noin helposti
niskat naksahti
ylpeältä pystypäiseltä
ylenkatsojalta