Sanoi lähtiessään
Tee.......
Kuulin vain oven
paukahduksen
Mitähän minun
pitäisikään
Eihän minun muuta
Kuin lukea
ajatuksia
Arvuutella
tarkoituksia
Mitähän hän tarkoitti
sanoessaan
Tee !!!!

Vastahan minä
nousin lehden
luettuani
kahvipöydästä
Päättelin siitä
ettei sanaa oltu
lausuttu sen
alkuperäis
tarkoituksessa
Mitähän kummaa
minun pitäis
Sanoi lähtiessään
Tee !!!!!

Päättelin oven
kiinnilaittamisen
napsahduksesta
Ettei se voinut olla
maailmoja
mullistavaa
Pirun tärkeää
Mutt alkoi se
sen verran mieltäni
vaivata
Kirjoittamien
jäljiltä virkeää

Mitähän se taas
mahtoi tuolla
tarkoittaa
Sanoi vain mennessään
Tee !!!!!!!
Arvuutella en viitsi
Eihän se vastaa
puhelimeenkaan
Lähdenpähän
Aseman Terassille
tästä
Parit oluset
Jospa ne auttaisivat
minua....
Käskyään TEE !!!!!!!!!!!
paremmin ymmärtämään