Minä sitä
en mistään
asiastani
tehdä halunnut
isompaa
numeroa
Tekemisteni
suhteen
Olemukseni
olisivat voineet
jättää rauhaan

Minä en sitä
mistään
asiastani
suurta numeroa
Minä en niitä
papereita
makuuttanut
pöydälläni
En kuitenkaan
hullun lailla
hosunut
Mutt olemukseni
olisivat voineet
jättää rauhaan

Siellä se vaan
pöytänsä
takana syö juo
ja paisuu
Niin vaisusti
ottaa kantaa
Kunnolla edes
huutelematta
antamatta
sapiskaa
Ja ensi viikolla
kysyy
Vlmistakos
Tässä on sulle
uusi toimi
Toimi toimi toimi

No olinhan minä
herkkämielinen
ja yli.....
senttaalinen
Vain vähän yli
keskimittaisten
miesten
ihanne painon
Enhän minä
mitään paineita
siitä että
valitteli vaaka

Ei mitään huolta
Vielä niitä
löytyi XXL paitoja
Osulan hyllyltä
Minä en pauhaa
Minä en mellasta
Tässä sitä on
sinullekin
uusi toimi
Toimi toimi Toimi
Piruvie häviätkös
silmistäni