Minulla ei ole
täällä sanaan
tarvetta
Riittää vaan että
rauhallisena istun
avaamatta suutani
Hymy huulillani
karehtien
innokkaimpien
jutuille

Minä kun en ole
asiantuntija näissä
miehisen elämän
spesiaali jutuissa

Minä olen vallan
toista mieltä
Kehuman ei
miehisen pidä
levottomuuttaan

Kyllähän nuo
Kuinka usein
kuinka monelta
poikamiehet
Hyvä etteivät
nimi nimeltä
Joku kait oli
sen verran päässyt
käynyt lähellä
Sen että oli ollut
syntymämerkki
vasemmassa
pakarassaan
jollakulla
Amarien alla

Minulla kun ei enään
moista tarvetta
kehuskella
Saamatta miten on
monasti jäänyt
silloin vanhaan hyvään
sukkanauhaliivien
aikaan
En kehuskele
miehisessäkään sakissa

Etten ole paljon
pitänyt llukua
Koska ja kuinka
keneltä ja miten
monelta........
Ettei minua vain
osoitettais jonkun
juttukaverin isäksi
Kun sitä kuitenkin
vain yhden kanssa
olen voinut sujuvasti
runoudesta jutella


.......