Soiteltiin niitä
Kaikessa rauhassa
kokolattiamatolla
kyljikkäin maaten
Levyliikkeestä
vasta tänään
vohkimiani.....
Kenkäni olin riisunut
jättänyt eteiseen
Hän oli sen solmioni
silkoiseksi tullut
vuodesohvansa
selustalle taitelleeksi

Vaihdettiin levyä
minä tahdoin tätä
Leguana Cuban Boys
kuumia Karibian
rytmejä tulisesti
Nuppujaan nipistelin
hellin sormin
Hiplasi hänkin avas
paitani napit
Koholle ne nousi nuoren
miehenkin
nännin nypyt

Suudelmaan
siihenkin me
uppouduttiin niin
syvälle kuin kielin
ulotuttiin

Rapsahti ulko-ovi
Miehen rykäisyn
kuulin keittiöstä
Isäkseen luulin

Keräsin kaiken
matkaani mitä
käsiini sain

Syöksähdin ulos
henkseleittä
vyö avoimena
takapihalleen
Valahti mokomat
nilkkoihini asti
vahvat ne olivat
kunnon denimiä
Lee farmarit

Kontillanihan minä taas
Tukea ties mistä
vimmatusti haron

Pohtimaan jäin
Miten minä näin
Sehän oli vain mun
hyvä kaverini
sen isoveli
Kierästi hymyten
Hänkin ryhtyi
kuuntelemaan kanssamme
mutt omia levyjään