Selvisinpäs
sitkas mies
tästäkin
Elämäni kuumimmasta
kotimaani päivästä
Avasin niin monta
Riittävästi
Säilyttääkseni
toiminta kykyni

Selvisinpäs
minä
Ulkosalla kävin
silloin tällöin
hermosauhuilla

Koko ajan mietin
Mitäs minä sitten
jos tuo lakkais
Hissi toimimasta

Aamusta varhain
vielä silloin kun
viileähkö oli sää
Maassa aamukaste
Kaupungilla asioin
Täydentelin noita
hupenevia
juoma varojani

Coca Colaa Spriteä
ja hana
vettä
Piimää sitä
muutama litra
Kaiken sen pyyhin
otsaltani
päivänmittaan
Säilynyt olen
kesä kuumassa
niin iloisena
Mieleltäni hapantumatta

Kesän kuumassa
Leimaili joku
minua poltinmerkillä
Luulin hänen sentään
minut paremmin
tuntevan
Miten vois minua
ilkein kielin
kovin käsin kohdella
Kirjoittamaani
täysin ymmärtämätön
Parhaimmillani olen jos
saan kiukkuni purkaa
Kirjoittamatta kun
ymmärtävät minua
myös rivien väleistä