Kapinallinen
olenkos
sellainen
Sopeutumaton
vähälahjainen
Olinkos minä
vain nuori
kasvukipujani
poteva
Malttamaton
houreisen
kiireinen
Sitä vaan en jaksanut
odottaa ett
Esittänyt olisin
viisikymppisenä
pajatukseni
Vallankumouksellinen
olis ollut suuri
johtajan ajatus

Hätäinen on nuori
kokematon

väkivaltainen
Hieno on ideansa
Kaikkea kaikille
Voimissaan on
nuori mies
Muuttuu vain
itserakkaaks mies
Voimistuu
korvaamattomuuden
tunto ....ajatus
Minä kaikilta
Vain eliitti
parhaat sai Mersussa
jatkaa sukua

Nyt kun olen vanha
ja vieläkin vähän
riidan haluinen
Kiittäkööt....
hyvää onneaan
seuraajani
Minä olen jo
vanha ja viisas

Mutt tuonne en tahdo
mausoleumiin
balsamoidun lepoon

Arvostettu tulee
nuorena
kapinallisesta
Kunhan vaan....
hengissä pysyy
tarpeeksi kauan
Riittävän usein
vaihtaa ......
myrkyllisiks käypiä
vaimoja.....
Ja muistaa lahjoin
henkiystäviään
jalosti suosia